שירותי תמיכה טכנית הינם שירותים המאפשרים “ראש שקט” בכל הקשור למערכות המחשוב בעסק או בחברה שלכם. בנוסף, כאשר פונים אל חברה מקצועית, מנוסה ומוסמכת כמו זו של חברתנו IT-START, תוכלו להיות בידיעה כי ברקע ניצבים צוותים מנצחים אשר יטפלו בכל בעיה או תקלה מיד עם היווצרה. אצל חברתנו תוכלו לפתוח קריאת שירות נוחה וקלה מיד עם היווצרות התקלה, ואנו נטפל בתקלה במיידי. היתרון בכך הוא, שאינכם צריכים “לשבור את הראש” ע”מ לנסות לגייס טכנאים, אלא תוכלו לפתוח קריאת שירות (ניתן אף לשלוח צילומי מסך), ואנו נוכל להשתלט על התקלה במקרים מסומים אף מרחוק ללא הגעה פיזית של נציג חברתנו. פתיחת קריאת שירות.
שירותי תמיכה טכנית שלנו כוללים את כל מה שתצטרכו החל מ-
- שרתים.
- מחשבים נייחים.
- מחשבים ניידים.
- מדפסות.
- סורקים.
- פקסים.
- נתבים.
- חומות אש.
- מרכזיות IP.
- מחשוב ענן.
- אופיס 365.
- אנטי וירוס ותוכנות זדוניות.
- ועוד מגוון שירותי תמיכה טכנית שתמצאו רק אצל חברתנו.
ב-IT-START שירותי מחשוב מאמינים במתן תמיכה טכנית לכל תקלה
למה להסתפק בשירות חלקי בלבד כאשר ניתן לקבל את כל החבילה ממקור אחד? שירותי תמיכה טכנית שאנו מספקים ללקוחות שלנו מורכבים מטכנאי מחשבים לעסקים אשר מוסמכים על ידי מיקרוסופט ממיטב המכללות. הטכנאים שלנו מבינים ובקיאים היטב בכל רזי המחשוב והתוכנות השונות, ולא היכולת לפתור כל תקלה באשר היא. לכן שמנו דגש מיוחד וחרטנו על דגלנו את שירותי תמיכה לעסקים ע”י צוותים אמינים, סימפטיים ומקצועיים.
עובד מתוסכל אינו פרודוקטיבי. מעבר לרמת הידע הגבוה שקיימת אצלנו חשוב לנו לתת לכל עובד מנהל או מנכ”ל את התחושה שמאחוריו נמצאת תמיכה טכנית אנושית ואמינה.
אלו דברים חשוב לבדוק לפני שנעזרים בשירותיה של חברה כזו?
רגע לפני שאתם מרימים את הטלפון ומחייגים לחברה המספקת שירות תמיכה לעסקים, חשוב כי תבדקו מספר פרמטרים חשובים, ואלו הם:
זמינות – כולנו מכירים את ההרגשה הנוראית כאשר המחשב אינו פועל כראוי או אחת התוכנות החשובות לניהול העסק אינה “זזה”. כאשר תקלה כזו מגיעה, אנו רוצים שיגיעו אלינו מיד ע”מ לטפל בתקלה, כדי שלא נפסיד זמן יקר ולעיתים אף הפסד כספי של העסק או החברה.
אמינות – אולי הפרמטר הכי חשוב בכל תחום בחיים בו אנו צריכים להיעזר בשירותיו של בעל מקצוע כזה או אחר. כאשר מדובר על אמינות, אין מקום לפשרות. אנו לא מעוניינים ליפול אצל נוכלים אשר יספרו לנו על תקלה מסוימת שאינה קיימת, ויגבו כספים רבים רק בגלל שאנו לא בקיאים בתחום הנ”ל. הדבר אמור גם בשירותי תמיכה טכנית, ולכן רצוי לבדוק היטב את רמת האמינות של החברה איתם תרצו לעבוד.
ביקורות – בהמשך לסעיף הקודם, אחת השיטות המומלצות לבדיקת אמינות ואיכות השירות, הוא באמצעות ביקורות והמלצות מרחבי הרשת. כאלו ניתן למצוא בעמוד עסקי בגוגל מפות, פייסבוק ושאר רשתות חברתיות, פורטלים ואינדקסים מוכרים ועוד.
מחירים – כמובן שזה הוא הפרמטר המכריע מכולם. אחרי הכל כולם שוקלים את ההוצאות לפני שאנו מוציאים. בדקו כי המחירים פר קריאת שירות או פתרון תקלה הינם עומדים “בסטנדרטים” אשר הצבתם לעצמכם או כאלו היכולים לעמוד בתקציב של העסק או החברה שלכם.
למה דווקא אנחנו?
חברתנו שמחה להתגאות בכך שאנו עומדים בכל ארבעת הפרמטרים הנ”ל. וכי לחברתנו טכנאים אמינים. וכי לנו המלצות רבות וביקורות מעולות של לקוחותינו הקבועים הנעזרים בשירותינו בעת הצורך מזה שנים. את כל השירותים הנ”ל תוכלו לקבל בזמינות מיידית, ולעיתים אף ללא צורך פיזי של נציג שיגיע אליכם, אלא ע”י תמיכה מרחוק ובקרה. ומעל הכל, אנו בטוחים כי המחירים שלנו הינם מחירים “שפויים” והוגנים. רוצים לשמוע עוד? מעוניינים לקבל הצעת מחיר? צרו קשר עם נציג חברתנו כבר היום.