תמיכת מחשבים מרחוק לעסקים כוללת שירות תמיכה טכנית לעסקים טלפונית או באמצעות תוכנה ייעודית על ידי טכנאים מוסמכים מטעם Start-It, שיעניקו לעובדי הארגון וללקוחות מענה מקצועי ומהיר. במידה ולא יתאפשר לפתור את התקלה בהשתלטות מרחוק, ישלח טכנאי אל בית העסק לפתרון פיזי של התקלה.
כיום, כל בית עסק או ארגון, מתבסס על תשתיות מחשוב המאפשרות את קיומו של העסק. תשתיות אלו מכילות בתוכן את הנתונים והמידע הרגיש, את התוכנות המשמשות את כלל העובדים וכן הלאה.
במקרים רבים, מתרחשות תקלות מסוימות בשירותי המחשוב, מה שמצריך סיוע חיצוני של טכנאי מחשבים מהימן (Help Desk).
מה כולל שירות תמיכת מחשבים של Start-It
מחלקת תמיכת מחשבים אמונה על כל התקלות שמקורן בתוכנות, במחשבי הארגון, בשירותי ענן לעסקים, בשרתי העסק, בשירותי אבטחת מידע, באינטגרציה של מערכות התקשורת, בניהול מערכות המידע ועוד.
בנוסף, קיימת מטרה לזהות תקלות שחוזרות אצל משתמשים שונים ובכך עשויות להעיד על כך שדבר מה שנוגע למערכות המחשוב בארגון או בעסק דורש טיפול מידי.
הצוות המקצועי שלנו מוכשר לפתרון מגוון בעיות בצורה יעילה ומהירה, וצבר ניסיון פרקטי בשטח על ידי איתור תקלות ותיקונן.

כל השירותים שייצרו לכם שקט נפשי
כשאנו מתאימים שירותי תמיכה טכנית לארגון או לבית עסק, אנו לוקחים בחשבון, שלכל אחד מהם קיימים צרכים אחרים בהתאם למטרותיו העסקיות ולמאפייני העסק. מטבע הדברים, לכל עסק אנו מתאימים חבילת שירות שונה מעט- יהיו עסקים שיזדקקו לתמיכה מרחוק ופתרון בעיות מספר שעות בשבוע, ויהיו כאלו שיזדקקו לשירותים השונים מספר שעות מדי יום.
לכן, יצרנו כמה חבילות תמיכת מחשבים, כך שכל עסק יוכל לבחור את החבילה המתאימה ביותר עבורו.
תמיכה טלפונית – אנו גאים באספקה שוטפת של תמיכה דרך הטלפון עבור כלל לקוחותינו.
בתיאום מראש בלבד, נוכל להקשר אל עמדת המחשוב התקולה ולטפל בתקלה בעצמנו, או לחילופין להדריך אתכם טלפונית כיצד לעשות זאת.
בכל שיחה אלינו, אל לכם לחשוש – כל השלבים נעשים תחת אבטחה מלאה ויסודית.
תמיכת מחשבים פיזית – אנו מספקים סיוע פרונטלי גם עבור רשתות המחשבים בעסק עצמו וגם תמיכה בתחנות העבודה בשרתים הארגוניים. במקרים בהם לא נצליח לפתור את התקלה מרחוק, נשלח טכנאי או מספר טכנאים מקצועיים שיגיעו עד לבית העסק.
לרוב מדובר בתקלות כמו תיקון תשתיות, תקלות חומרה, החלפת ציוד פיזי וכן הלאה.
עבודה עם בנק שעות (שירות חלקי) – זוהי חבילת שירות שנחשבת משתלמת עבור עסקים או ארגונים, שלא מעוניינים להתחייב לתמיכה טכנית בתדירות גבוהה.
בשירות זה יהנו בעלי העסק מפתרונות תקלות לפי שעה, איכות ובקרה תקופתיים לפי שעה ייעוץ אבטחת מידע מהמומחים שלנו בהתאם לצורך. באופן כזה תוכלו לרכוש חבילה של מספר שעות תמיכה מראש, וכך לחסוך משמעותית בעלויות.

4 עקרונות שמבדילים את תמיכת המחשבים שלנו מחברות אחרות
חבילות שירות בהתאמה אישית לבעל העסק– שלל חבילות תמיכת מחשבים, הכוללות תמיכת מחשבים מרחוק או תמיכה במשרדי העסק מאפשרות לכם להרוויח שקט נפשי, כך שתמיד יהיה איש צוות זמין לטיפול בכל תקלה במערכות המחשוב. בנוסף, לכל בעל עסק מותאמת חבילה בהתאם לתקציבו ולצרכיו האישיים, כך שתמיד תצאו שבעי רצון.
ניסיון רב שנים – כל הטכנאים העובדים ב- IT-START נבחרו בפינצטה, הם מקצועיים ובעלי ניסיון רב שנים בתחום פתרונות המחשוב לעסקים.
שירות מהיר – חברתנו זמינה עבורכם 24 שעות מסביב לשעון, ואנו יכולים להתחייב לזמן תגובה מהיר הודות למערך גדול של טכנאים וצוות מחשבים מנוסה.
פעולות תחזוקה למניעה מראש של תקלות – אמרה ידועה גורסת שההבדל בין חכם לפיקח הוא שהחכם יודע לצאת מצרות, שפיקח לא היה נכנס אליהן מלכתחילה. כדי לנהוג בפקחות, אנו מקדימים רפואה למכה באמצעות שלל פעולות תחזוקה שונות שעשויות למנוע תקלות בעתיד.
רק כדי לסבר את האוזן – יהיו פעמים בהן תקלה קטנה בתחנת עבודה ממוחשבת, תעלה לכם הרבה מאוד כסף, כאשר העובדים יצטרכו לקבל כסף עבור יום העבודה, או כאשר הם יחוו תסכול בזמן ההמתנה. מטרת פעולות התחזוקה השונות היא לשמור עליכם בראש שקט, שלא תעלה בעיה כלשהי שתפריע להתנהלות העתידית בעסק.
תמיכת מחשבים מקצועית לעסק – אנחנו כאן לצידכם
תמיכת מחשבים מרחוק מקיפה ואיכותית, היא אחד המשאבים העסקיים שערכם לא יסולא בפז.
היא מאפשרת לכם ולשאר חברי הצוות לעבוד בראש שקט כשאתם רגועים יותר, כאשר בכל רגע נתון אתם יודעים כי יש לכם דרך פשוטה לקבל תשובה לכל תקלה או בעיה שתצוץ במערכת המחשוב המשותפת.
זוהי ללא ספק הדרך האידיאלית לנהל עסק, בלי לאפשר לתקלות זמניות להשתלט על הפעילות, ובלי לחשוש מאובדן נתונים או דליפות מידע כאשר משתמשים בשירותי אבטחת מידע לעסקים.
מעונינים בשירותי תמיכת מחשבים מותאמים עבור העסק שלכם? צרו עמנו קשר כעת, נשמח לעמוד לשירותכם.