Call now: +972 77-8040307 New reading Welcome to IT-START Your partners for business-technological success Nice to meet you, IT START. Our role is to ensure
התנהלותו השוטפת של כל ארגון כיום תלויה בין השאר בתשתית התקשורת המחשבים הפרושה בו. פרישת תשתית תקשורת מחשבים לעסקים מאופיינת באופן אישי ופרטני עבור כל ארגון ו/או חברה ומותאמת לצרכיהם הן מבחינת אופי הארגון או החברה והן מבחינת עמדות העבודה המפוזרות בהם.
בניית תשתית תקשורת מחשבים לעסקים מאפשרת העברת מידע פנים ארגוני שוטף, שיתוף קבצים בין המחשבים, הגנה אוניברסלית על המחשבים באופן מרוכז ועל כל מחשב באופן מפורט.
על מנת ליצור תשתית תקשורת שתיתן מענה מושלם לארגון, יש צורך במקצועיות ובניסיון בתחום על מנת לדעת בדיוק אילו סוגי כבלים צריך, כיצד לחבר בין תחנות המחשוב השונות באופן שיאפשר העברת נתונים בקצב אופטימלי בין המחשבים בתוך הארגון ומחוצה לו.
קיומה של רשת תקשורת חוסכת המון הן על תוכנות והן על חומרה משום שבמקום לחבר כל מחשב להתקן משלו (מדפסת לדוגמא), ניתן לחבר באמצעות הרשת את אותו ההתקן לכמה מחשבים בו זמנית ובכך למנוע את הצורך ברכישת ציוד היקפי נוסף ואולי אף מיותר. יתרה מכך, תוכנות מסוימות נמכרות כיום עם רישיון למספר תחנות עבודה בו זמנית. ישנן תוכנות שלא מצריכות חיבור לאותה תשתית תקשורת מחשבים אך ישנן מערכות רבות שמאפשרות עבודה משוטפת עליהן אך ורק בחיבור לאותה התשתית.
אין די בהקמת תשתית תקשורת המחשבים הארגונית משום שיש צורך מתמיד בתחזוקתה. הסיבה לכך נעוצה בתקלות רבות שעשויות לקרות לכל אורך הדרך כגון:
בחירת חברת תקשורת חשובה אף יותר מהקמת התשתית עצמה משום שעל כך יקום וייפול דבר. חברה מקצועית תשים דגש על בקרה נכונה, ניהול טוב של התשתית ושל הרשת עצמה לפני, בזמן ולאחר העמדתה ועמידה בכל התקנים המחמירים ביותר, בעיקר בנושא אבטחת המידע העובר בתשתית זו.
היות ותשתית תקשורת מחשבים לעסקים יכולה להתפרס למרחקים שונים, החל מרמת המשרד הבודד ועד רמת הבניין והאזור, חשוב לבחור חברה שתדע לאפיין את תשתית התקשורת המתאימה לארגון או לחברה, בהתאם למספר התחנות המשתתפות ולגודל החברה ותדע לנתב את כל ערוצי התקשורת בצורה יעילה, מקצועית ומדויקת.
חשוב מאוד לגעת היכן עובר הניתוב וכיצד מתחלק בין התחנות השונות וכמה שרתים נדרשים לצורך כך, כמו גם מיקומם של השרתים בפועל – האם בתוך החברה או מחוצה לה או גם וגם.
חשוב מאוד להבין מה קורה בזמן תקלה, האם יש מענה מיידי ואיזה סוג של מענה. האם קיים שירותי מחשוב לעסקים 24 שעות או לפחות מוקד חירום כלשהו ומה זמינות התיקונים במידה ויש צורך ביותר מאשר התערבות מרחוק, שהרי קריסת מערכות תקשורת המחשבים עלולה להתגלות רק כמה שעות לאחר התרחשותה ולגרום לנזק לא מבוטל בזמן שעובר עד לגילויה ועד לטיפול בה.
אנו מתמחים בהתאמת הפתרון ללקוח. נתפור עבורכם את השירות המתאים ביותר, כך שלא תצטרכו להוציא כספים מיותרים ותקבלו בדיוק את מה שאתם צריכים לטובת העסק שלכם.
שירות מחשוב לעסקים מסביב לשעון
תומך קבוע שמעניק לך שירות
מענה אנושי
הגעה פיזית לבית העסק בתוך 3 שעות מפתיחת הקריאה.
במקרה של השבתת משרד - הגעה בתוך שעה בלבד!
התמקצעות בפתרונות מחשוב לעסקים
מערכת המתריעה על תקלות מבעוד מועד
מערכת הבודקת עדכוני אבטחת מידע ומערכת
שירותי מחשוב לעסקים גם בחו"ל
קבלת עובד עם מינימום 3 שנות ניסיון + המלצות
ניהול ומעקב על הרשאות גישה לקבצים ותיקיות
נהלי עבודה מול הלקוח לתיאום ציפיות
רשימת ציוד מחשוב ורישוי אצל הלקוח
ניהול שרתים בענן ושרתים מקומיים
רכישת ציוד מחשוב וציוד תקשורת
ייעוץ והכוונה במדפסות לחיסכון כספי
חיסכון בעלויות ענן ובעלויות תקשורת
ניהול תוכנות אנטי וירוס בענן המתקדמות בעולם
בדיקה ניהול ומעקב יומי עבור גיבויים בענן וגיבוי מקומי
בדיקה ניהול ומעקב יומי על ניסיונות פרימה ואבטחה.
הגנה ושמירה על הגיבוי באבטחה משולשת
מתן גישה מרחוק בצורת אבטחה
ניהול תוכנות אנטי וירוס בענן המתקדמות בעולם
אחסון הקמה וניהול אתרי אינטרנט
Call now: +972 77-8040307 New reading Welcome to IT-START Your partners for business-technological success Nice to meet you, IT START. Our role is to ensure
ניהול סיכונים הוא היבט מכריע בכל עסק. זה כרוך בזיהוי סיכונים פוטנציאליים ופיתוח אסטרטגיות לצמצום או לסילוקם. סקר ניהול סיכונים הוא כלי המשמש להערכת שיטות
ככל שהטכנולוגיה ממשיכה להתקדם, ארגונים נעשים תלויים יותר ויותר במערכות מידע דיגיטליות כדי לאחסן ולעבד נתונים עסקיים. זה הופך את אבטחת המידע לחיונית עבור עסקים
הטכנולוגיה שינתה את המשחק עבור עסקים רבים במונחים של יעילות, פרודוקטיביות וחדשנות. עם זאת, עם הטכנולוגיה המתקדמת מביא עימה את כל נושאי סיכוני אבטחת מידע
בעידן הדיגיטלי של היום, נתונים הם אחד הנכסים היקרים ביותר לעסקים יכולים להחזיק. ממידע פיננסי ועד נתוני לקוחות, חברות מסתמכות במידה רבה על הנתונים שהן