שרתים ישראלים

הדמיה של שרתים ישראלים

כל ארגון בעל נכס דיגיטלי כלשהו או מידע אותו הוא מעוניין לאחסן עומד בפני שיקול לא פשוט למרות שלכאורה הוא נראה כזה והוא האם להיעזר בשירותיהם של שרתים ישראלים או שרתים מעבר לים. על פניו ההתלבטות קלה למדי, אך למעשה, יש בה מן החשיבות משום שלכל אחד מסוגי השרתים יש את יתרונותיו וחסרונותיו הוא וכן גם במצב של החלפת שרת צריך להתחשב בכל אחד מהם לפני שמקבלים החלטה.

שרתי איחסון

שרתי חו”ל לעומת שרתים ישראליים

כאשר מעמידים שרתים ישראלים בהשוואה מול שרתים בחו”ל כדאי להתחשב בפרמטרים הבאים:
אופי פעילות הארגון – ארגון אשר אופי עיסוקו מחייב קשר אינטרנטי רציף למשך כל שעות היממה לא יכול להרשות לעצמו קטיעות בתקשורת תעבורת הנתונים מכל סיבה שהיא. שרת חו”ל עלול להיות בעייתי עבור ארגונים אלה משום שבמקרה של תקלה או השתלטות עוינת על השרת במידה ואין לכם חומת אש חייב להיות מענה חלופי מיידי ומישהו לדבר איתו במידה ואינכם מחזיקים באיש Help Desk שיעשה את העבודה עבורכם ברמת התמיכה המובנת המיידית.
תגובה מיידית של השרת – ארגון המריץ במקביל מספר יישומים ברשת חייב שרת בעל מהירות תגובה גבוהה עד מאוד על מנת שלא לעכב את העבודה השוטפת בגלל איטיות מערכת. שרתים ישראליים לרוב נותנים מענה מצוין למהירות הנדרשת להפעלת מספר יישומית בו זמנית. מהירות העברת הנתונים עשויה להיות תוצאה ישירה של מיקומו הפיזי של השרת ביחס לתחנות המחשוב המקבלות ממנו שירות ולכן ייתכן מצב ששרת בינלאומי יציג תוצאות איטיות לחלוטין לעומת שירותיו של שרת ישראלי, מפאת הצמתים הרבים שעל המידע לעבור בדרך מהשרת אל תחנות העבודה ולהיפך. ככל שדרך העברת הנתונים מסועפת יותר, כך מהירות העברתו תושפע באופן ישיר בצורת האטה בתעבורה. זכרו כי לקוח שממתין לאתר לעלות יותר משלוש שניות ינטוש ויעבור הלאה למתחרים.

עוד יתרונות של שרתים ישראלים

לקוחות הארגון – מיקומם של רוב לקוחות הארגון חשוב מכריע ביותר בהחלטה האם לבחור שרת ישראלי או שרת בינלאומי. אם רובם המכריע של הלקוחות מתחבר ממעבר לים, הרי ששרת הממוקם פיזית בחו”ל יקל על תעבורת המידע דרכו אליהם. מאידך, אם מרב הלקוחות דווקא מקומי, אזי שרתים ישראליים יספקו את השירות בצורה מושלמת ואין שום הכרח לפנות אל מעבר לים.
בטיחות ואמינות – כאשר בוחנים את טיבם של שירותי שרתים ישראלים אל מול טיבם של שירותי השרתים בחו”ל חובה לבדוק לעומק את נושא אבטחת המידע לעסק ואמינות החברה המציעה את שירותיה. חשוב להבין כי מידע שאובד קשה עד בלתי אפשרי לשחזר ולכן חובה לדאוג לגיבוי על גבי השרתים הללו, בין אם ישראליים ובין אם בינלאומיים.
תמיכה בעסקים מקומיים – עזבו כרגע נתונים יבשים וקרים, כאשר בוחרים לאחסן אתרים ו/או מידע נוסף על גבי שרתים ישראליים תומכים בעסק מקומי, מקדמים אותו, תורמים ליציבות המשק הישראלי ומשקיעים את הממון באופן פטריוטי .
מיסים – לכאורה נושא לא קשור כל כך אבל האמת שהוא שיקול מאוד רלוונטי לצורך העניין. אירוח על גבי שרת בינלאומי אומנם מוכר ע”י מס ההכנסה לצורך הרישום בספרים אך אירוח על גבי שרת מקומי מקנה לא רק הכרת ההוצאה ע”י מס ההכנסה אלא גם הכרה ע”י מע”מ.

אולם שמאוחסן בו שרתים

איך זה משפיע על התמיכה העלויות והקידום בגוגל

תמיכה בעברית – עם כל הכבוד לידע שלכם באנגלית ולא משנה מניין הוא, תמיכה בעברית תמיד נוחה יותר עבור עסקים מקומיים. קיימת משמעות מאוד גדולה לתמיכה בשפת האם שמקלה על פתרון כל בעיה בצורה המהירה והיעילה ביותר מאשר תמיכה טכנית שאינה בשפת האם.
קידום האתר בגוגל – עד כמה שזה ישמע מופרך, אתרים המאוכסנים על גבי שרתים ישראליים מזוהים כמקומיים על ידי גוגל ולכן מקודמים טוב יותר במנוע החיפוש המקומי מאשר היו מקודמים אם היו מאוכסנים על גבי שרתים הנמצאים פיזית מעבר לים.
עלויות – מרכיב חשוב אם כי לא החשוב ביותר. עם כל הכבוד לזול ביותר, הוא עלול להיות יקר בסופו של יום ולכן מומלץ לבחור עלות שתשקף באופן מושלם את השירות הניתן.

מאמרים נוספים שעלולים לעניין אותך

תוכן עניינים

סטארט - שירותי מחשוב לעסקים | אייקון

חברת סטארט שירותי מחשוב – מספקת מגוון פתרונות טכנולוגיים לעסקים וחברות. בנוסף, ניתן למצוא אצלנו חבילות משתלמות ובמחירים אטרקטיביים במיוחד..!

השאירו פרטים
סטארט ברשת
המאמרים החדשים באתר
המילים SSL על קוביות
התקנת SSL

גוגל החליטה להקפיד על אתרים מאובטחים על מנת למנוע ככל הניתן זליגת מידע רגיש מאתרי אינטרנט, הכול על התקנת SSL.

איש מבצע תמיכה טכנית דרך האוזניות
תמיכה מרחוק

תמיכה מרחוק נפוצה ביותר בקרב כלל משתמשי המחשב, בין במשתמש פרטי ובין אם מדובר במשתמש עסקי, איך תעשו את זה נכון.

אבטחת מידע וסייבר
אבטחת מידע וסייבר

גם אתם מעוניינים בהגנה על מערכות המחשוב מפני השתלטות עוינת של גורמים זרים מרחוק, הפתרון המושלם עבורכם הוא אבטחת מידע וסייבר.

מחשבים מתחברים עם חומת אש
חומת אש

בכל 40 שניות בממוצע מתרחשת פריצה למחשב, אם גם אתם רוצים למנוע פריצות לעסק או לארגון שלכם חומת אש הפתרון המושלם עבורכם.

נציג שירות במחשב כותב עם עט ודף
Help Desk

כל משתמש מחשב מכיר את הרגע שמשהו משתבש אם לא תרצו לאבד את הזמן המיותר בלחכות לפתרון, העסקת איש Help Desk הפתרון האידיאלי עבורכם.

Call Now Button
Translate »
פתיחת ההודעה
1
זקוקים לתמיכה?
היי, שמי גילי - מנהל חברת IT-START, ואני כאן כדי לתת תמיכה ושירות. במה אוכל לסייע?