מהם שירותי ענן מנוהלים? למה העסק שלי צריך ענן מנוהל ולא יכול להסתפק בשירותי ענן "רגיל"? מה ההבדל ביניהם?
בכל תחום הקשור למחשבים ולטכנולוגיית המידע בעסק, בעל העסק צריך להגדיר מהם הצרכים והמאפיינים של העסק, האם הוא מתכוון לטפל זאת בעצמו או על באמצעות אחד מעובדי העסק או על ידי חברה מקצועית שתנהל את התחום הזה עבורו. השאלה הזו יכולה לבוא לידי ביטוי בתחום הניקיון במשרדי החברה, גיוס עובדים, שירותי הנהלת חשבונות, הטיפול במטבחון/פינת קפה וכו' – כך גם לגבי הטיפול בתחום המחשוב בחברה בכלל וניהול שירותי הענן בכלל.
בנושאים אלה אין אמת מוחלטת והתשובה האם נכון לנהל תחום מסוים על ידי אחד עובדי העסק ותחום אחר נכון לנהל על ידי חברה מקצועית חיצונית, משתנה מעסק לעסק ומארגון לארגון. לרוב, כל בעל עסק בוחר לנהל תחומים אלה על פי המאפיינים השונים של העסק, לפי התנאים ומהמגמות באותו שוק ועל פי העדפתו האישית.
כך גם לגבי שירותי ענן מנוהלים. כאשר שירותי הענן אינם מנוהלים, אין זה נכון לומר שהם לא מנוהלים, אלא שהם מנוהלים על ידי העסק עצמו על כל המשתמע מכך.
מה היתרון בשירותי ענן מנוהלים?
שירותי ענן הן למעשה שרת וירטואלי או פיזי שלא נמצא פיזית במשרד אלא בחוות שרתים בישראל או מחוצה לה.
אם אני בעל עסק שמשתמש בשירותי ענן מקומיים, כלומר בשרת פיזי אצלי בעסק, אני צריך לקנות שרת, אנטי וירוס, מערכת הפעלה, לייחד עבורו מקום בעסק ולעתים למצוא פתרונות קירור לשרת שלא יתחמם. בנוסף לא תמיד ניתן לשדרג בקלות את השרת המקומי ולפעמים אי אפשר ובמקרה של שדרוג או צורך באחסון נתונים גדול יותר יש צורך לקנות שרת גדול ומדובר בהוצאה כספית לא קטנה בנוסף להוצאה שעשינו על השרת שקנינו כבר, תמיכה טכנית יותר מורכבת (כיוון שהחיבור הוא מקומי ולא בענן) ואם אחד העובדים עובד מחוץ למשרד הוא לא רואה במחשב רואים נתונים, תיקי לקוחות או הזמנות.
אילו עוד יתרונות יש לשירותי ענן מנוהלים?
כאשר לעסק יש שירותי ענן מנוהלים, אין צורך לבנות ולהשקיע כסף בהקמת רשת פנימית לארגון. האמצעי היחיד שנדרש הוא חיבור לאינטרנט בלבד שדרכו לכל תחנה, לכל עמדה ולכל מחשב יש גישה לכל הנתונים של העסק דרך הענן, גם כאשר עובדים מהבית, בפגישה אצל לקוח, בבית קפה וכו'.
כאשר רוצים לשדרג את השרת, להגדיל נפח השרת כדי לאחסן עוד תכנים ועוד נתונים, ניטור השרת מפני איומים ותקיפות, דוא"ל ארגוני, שירותי אנטי וירוס ואבטחת מידע – כל אלו נעשים בצורה פשוטה על ידי תמיכה טכנית מרחוק.
שירותי ענן מנוהלים על ידי IT START
חברת IT START מספקת שירותי ענן מנוהלים לכל עסק על ידי טכנאים ואנשי מחשוב מקצועיים בתחום הענן, גיבוי בענן, אבטחת מידע ואנטי וירוס. אנחנו נספק לכם שירותי ענן באמצעותם תקבלו גישה לכל הנתונים של העסק שלכם שיאוחסנו בענן בכל מקום, מכל מחשב שתרצו ובמשך כל שעות היום.
הגמישות והנוחות בשירותי ענן שמנוהלים על ידי IT START נעשים עבורכם ושווים לכם התעסקות מיותרת עם הקצאת שטח במשרד שלכם עבור שרת לאחסון וגיבוי הנתונים,
IT START מספקת מגוון שירותים בתחום המחשוב לעסקים ומ-25 שנות הניסיון שלנו בשוק, אנחנו בהחלט חושבים שהשימוש בשירותי ענן מנוהלים בהחלט משרתים טוב יותר את האינטרסים והצרכים של כל עסק.
עם זאת, במציאות העסקית והתחרותית שלנו, אנחנו צריכים לדעת לנצל את המשאבים והכסף שלנו נכון. לכן אנחנו צריכים לדעת מהם המאפיינים השונים של שירותי ענן מנוהלים, מהן היתרונות והחסרונות שלו ומה התוספת והייחודיות של שירות זה שיכול להועיל לעסק שלי.
כמו בתחומים אחרים הקשורים למחשוב ולשירותי IT בעסק שלכם, אנחנו נבנה לכם תכנית המותאמת במיוחד עבור הצרכים של העסק שלכם כך שכל שקל שאתם מוציאים עבור שירותי ענן מנוהלים ינוצלו וישרתו את האינטרסים שלכם על הצד הטוב ביותר.
עדכונים והתקנות שונות יבוצעו על ידינו, תמיכה ועבודות שאין צורך שיבוצעו פיזית בתוך העסק שלכם יבוצעו על ידינו כך שגם לא תידרשו לתאם פגישות מיוחדות איתנו לצרכי תחזוקה שוטפת או עדכוני תוכנות שונות שיבוצעו על גבי הענן. כל הטיפולים, עדכוני התוכנה והמערכת יבוצעו על ידינו מרחוק.
אז אם יש לכם עסק בהקמה או עסק מתפתח וצומח ואתם רוצים ייעוץ מקצועי וחברה מקצועית ומנוסה שתספק שירותי הענן מנוהלים, התקשרו אלינו או השאירו פנייה באתר, ואנחנו נבנה עבורכם תכנית מצוינת המותאמים בדיוק לפי הצרכים והמאפיינים של העסק שלכם.