סטארט - שירותי מחשוב לעסקים | לוגו

טכנאי מחשבים לעסקים בפתח תקווה

טכנאי מחשבים לעסקים בפתח תקווה | IT-START

עסקים רבים הממוקמים בפתח תקווה, לרבות חברות גדולות זקוקות מדי פעם לשירותיו של טכנאי מחשבים לעסקים בפתח תקווה, הן באופן פרטי והן דרך חברה המספקת שירותי מחשוב לעסקים, תמיכה טכנית ותיקונים. הזעקת טכנאי מחשבים מהאזור הגיאוגרפי בו נמצא בית העסק עשויה להיות בעלת משמעות קריטית בזמן אמת בו נדרש פתרון מיידי וכל עיכוב בטיפול עשוי ליצור בעיות נוספות, במישרין או בעקיפין.
תפקידו של טכנאי מחשבים לעסקים מתחלק לשתי רמות טיפול: רמת הטיפול במחשב המקומי ורמת הטיפול במערכות המחשוב ו/או התקשורת.

רמת המחשוב המקומי

במקרה וקיימת תקלה בעמדת מחשב אחת, יש צורך בבדיקה מקיפה מהי מהות התקלה ומה הטיפול בה ברמת המחשב עצמו, כלומר:

  • האם התקלה נובעת מבעיות בחומרה – מסך המחשב, כרטיס מסך, כרטיס קול, דיסק קשיח, לוח אם, מגעים וכו'.
  • האם התקלה נובעת מבעיות תוכנה – התקנות לא נכונות, ווירוסים, הסרת תוכנות והתקנים, תוכנות שנתקעות וכו'.
  • האם התקלה נובעת מבעיית תקשורת – אינטרנט איטי או לא מתחבר, התחברות לשרת המדפסות, התחברות לשרת הדואר האלקטרוני ועוד.
  • האם מדובר בתקלה של הציוד ההיקפי – חיבור למדפסות לדוגמא.
  • ועוד תקלות שעשויות להשפיע על המחשב הבודד בעסק.
עבודה עם מחשב נייח

רמת המערכת

תקלות ברמת המערכת דורשות טיפול יותר מעמיק היות ומדובר בתקלות שעשויות לנבוע מתשתית התקשורת, מערכת האינטרנט, שרתים מקומיים וחיצוניים, מערכות תקשורת פנים ארגוניות, מיפוי לא נכון של תחנות המחשוב במערכת הארגונית, תקלה בחוליה בשרשרת החיבורים המערכתיים ועוד. תקלות ברמת המערכת דורשות לעתים התחברות מרחוק על מנת לנטר את המערכת, לאתר את מקור התקלה ולטפל בה מרחוק ולעתים דרשות הגעה למקום התקלה וטיפול במערכת שעשוי לקחת זמן ומשאבים.

מה עדיף, טכנאי מחשבים לעסקים או חברה המספקת שירותי מחשוב לעסקים?

התשובה אינה מוחלטת, משום שהיא תלויה בגורמים רבים כגון: גודל בית העסק, כמות העובדים בו, כמות עמדות המחשב הפעילות בו, אופי החברה, עד כמה תלויה היא במחשבים, היקף פעילות החברה, תקציב ועוד.
ישנם עסקים קטנים אשר להם עד שלוש עמדות מחשב, שלהם מספיקה עבודת טכנאי מחשבים לעסקים בפתח תקווה או כל עיר אחרת לצורך העניין, שיטפל להם בתקלות בזמן אמת ובתנאי שמהירות התגובה שלו הולמת ותואמת את אופי עיסוקו של בית העסק ולא תפגום במתן השירות שלו ללקוחותיו.

מאידך, ישנם עסקים גדולים יותר, שלא יכולים להסתפק אך ורק בשירותיו של טכנאי בודד אלא בשירותי מחשוב כוללים הניתנים ע"י חברה. שירותים אלה כוללים בין השאר גם ניטור שוטף ואיתור בעיות בזמן אמת וטיפול בהם באופן מיידי.
ארגונים גדולים יותר מעסיקים מחלקות שלמות עד כדי חטיבות העוסקות בנושא המחשוב ומערכות התקשורת בחברה וכל תפקידם סובב סביב נושא זה. מחלקות אלא עשויות להיות מורכבות הן מעובדי הארגון עצמו והן מעובדים חיצוניים, השייכים לספקית שירותי המחשוב ונמצאים פיזית במקום הלקוח מתוך הסכם מתן השירות שנחתך בין הארגון לחברה החיצונית כסוג של קבלן משנה.

בכל אופן, כאשר חותמים על הסכם התקשרות למתן פתרונות מחשוב לעסקים, חשוב להגדיר מראש לאילו שירותי מחשוב בית העסק זקוק, מה מתוכם יינתן ע"י שכיר פנים ארגוני ומה מתוכם יינתן ע"י איש שירות מתוך ספקית שירותי המחשוב לעסקים.

מאמרים נוספים שיעיינו אותך

סטארט - שירותי מחשוב לעסקים | אייקון

חברת סטארט שירותי מחשוב – מספקת מגוון פתרונות טכנולוגיים לעסקים וחברות. בנוסף, ניתן למצוא אצלנו חבילות משתלמות ובמחירים אטרקטיביים במיוחד!

השאירו פרטים
סטארט ברשת

תוכן עניינים

המאמרים החדשים באתר
HOME

Call now: +972 77-8040307 New reading Welcome to IT-START Your partners for business-technological success Nice to meet you, IT START. Our role is to ensure

סקר ניהול סיכונים

ניהול סיכונים הוא היבט מכריע בכל עסק. זה כרוך בזיהוי סיכונים פוטנציאליים ופיתוח אסטרטגיות לצמצום או לסילוקם. סקר ניהול סיכונים הוא כלי המשמש להערכת שיטות

נוהל אבטחת מידע בארגון

ככל שהטכנולוגיה ממשיכה להתקדם, ארגונים נעשים תלויים יותר ויותר במערכות מידע דיגיטליות כדי לאחסן ולעבד נתונים עסקיים. זה הופך את אבטחת המידע לחיונית עבור עסקים

סקר סיכוני IT

הטכנולוגיה שינתה את המשחק עבור עסקים רבים במונחים של יעילות, פרודוקטיביות וחדשנות. עם זאת, עם הטכנולוגיה המתקדמת מביא עימה את כל נושאי סיכוני אבטחת מידע

נוהל אבטחת מידע

בעידן הדיגיטלי של היום, נתונים הם אחד הנכסים היקרים ביותר לעסקים יכולים להחזיק. ממידע פיננסי ועד נתוני לקוחות, חברות מסתמכות במידה רבה על הנתונים שהן

Translate »
Call Now Button