סטארט - שירותי מחשוב לעסקים | לוגו

פתרונות ענן מתקדמים לעסקים

פתרונות ענן

מערך המחשוב הוא לב ליבו של כל עסק או ארגון , קטן כגדול. במציאות העכשווית, כל עסק מתנהל באמצעות רשתות תקשורת ותוכנות המניעות אותו קדימה. לעיתים מדובר בתוכנות מוכרות כמו Word, חשבשבת או תוכנות אחרות המותאמות לפעילות העסקית, ולפעמים מדובר בתוכנות ייעודיות שנבנו במיוחד עבור עסק ספציפי הכול על פתרונות ענן מתקדמים לעסקים.
כל בעל עסק המכבד את עצמו, עושה כל שניתן כדי לתפעל אותו באופן ראוי, כדי ליצור הכנסות מכובדות ורווחים נאים. אך מה יעשה כאשר נוצרים שיבושים שונים עקב בעיות במחשוב ובתקשורת? פתרונות הענן ושירותי ענן לעסקים שאנו מציעים ב- IT-START נועדו במיוחד לשם כך, והם מסייעים לבעל העסק לגבות את כל המידע החשוב ולהבטיח אותו במקרי קצה.

אלו פתרונות ענן אנו מציעים, וכיצד הם יכולים לשרת אתכם במערך העסקי

לפני הכל, למה כל חברה או עסק חייבים פתרון מקצועי ושימוש בטכנולוגיות בענן?
אם נוצרת תקלה כלשהי במהלך יום העבודה ואין אפשרות לעבוד ברשת המחשבים נוצר כאוס גדול.
אם יצא לכם לחוות התרחשות כזו פעם, וודאי חשתם את הקושי על בשרכם- התלות במחשוב היא כה גדולה, שהדבר עלול לשתק לחלוטין את הפעילות העסקית ויהיו לכך השלכות על ההתנהלות הן בטווח הקצר והן בטווח הארוך. כך למשל, כאשר מתרחשת תקלה במערך המחשוב, משלוחים לא יצאו ללקוחות, טכנאים לא יגיעו ללקוחות שממתינים להם בביתם, לא יוזרמו כספים לעסק ועוד.

לאור כל זאת, המטרה של כל חברה היא שיהיה ברשותה מערך תמיכה מקצועי בנושא המחשוב, שניתן יהיה לפנות אליו בכל מקרה של תקלה קטנה או גדולה.
כאשר עובדים עם גוף המורכב מאנשים מקצועיים מיומנים ומנוסים, מנהל העסק סומך עליהם וברור לו שהם ימצאו פתרונות תוך פרק זמן קצר מאד והתקלה תיפתר על ידי תמיכה מרחוק או הכוונה ממוקדת.
באופן כזה, בעל העסק או הארגון יכול לבטח את עצמו, שלא משנה מה יתרחש- מערך המחשוב ימשיך לעבוד ללא עיכובים או ליקויים.

פתרונות ענן מתקדמים לעסקים

פתרונות ענן לעסקים- כדי לשמור על הנתונים החשובים ביותר

רשת המחשבים מכילה נתונים מכל רבדי העשייה בעסק: נתונים אישיים של עובדים, נתונים חשבונאיים של כמה שנים אחורה, נתוני ייצור, תיאור של תהליכים שונים, הסכמים עם ספקים ואין ספור נושאים אחרים. אחד החששות של בעלי העסקים הוא שהמידע הרב ייעלם עקב פלישת גורם עוין שחדר למערך המחשוב, שריפה או תקלה משמעותית. לכן קיימת חשיבות רבה ליצירת גיבויי למחשב ולכל מה שנמצא על הדיסקים הקשיחים בכל עמדות המחשוב.

בעבר בוצעו גיבויים בעיקר באמצעות דיסקים חיצוניים, אך כיום קיימים פתרונות גיבוי בענן מתקדמים המאפשרים ריכוז ואחסון של כל המידע הקיים על ידי הקצאת שטח למשתמשים השונים באמצעות ממשק חכם שמחבר בין מערך המחשוב בחברה, לבין מערך האחסון המרוחק שמופעל על ידי חברת התמיכה באמצעות טכנאים מקצועיים ובעלי ידע נרחב.

פתרונות ענן מתקדמים לעסקים

יתרונות השימוש בפתרונות ענן

שקט נפשי לבעל העסק – שימוש בפתרונות ענן יוצר קידום משמעותי בכל פעולות העסק, ושקט נפשי הודות לעובדה שבכל מקרה של אסון או קריסה, תמיד ניתן יהיה לשלוף את הנתונים מתוך הגיבוי שנשמר באזור מרוחק.

אין צורך בהעסקת אנשי אבטחת מידע וIT – בדרך זו חברת המחשוב מטפלת בכל התהליך מתחילתו ועד סופו ולכן אין צורך להשקיע משאבים בהעסקת אנשים המספקים שירותי אבטחת מידע ואנשים המספקים שירותי IT לעסקים.

חסכון בהוצאות– אין עלויות כספיות עבור רכישת שרתים גדולים וייעודיים לאחסון שמצריכים גם רכישת רישיונות.

חברה מקצועית המתמחה בפתרונות ענן לעסק, דוגמת חברת IT-START מבצעת אחסון של כל הנתונים הקיימים על גבי ענן הפועל על פי תקן אבטחה מחמיר, וזאת כדי שכל המידע יהיה בטוח ובעת הצורך ניתן יהיה לשלוף את הגיבוי הרלוונטי.

כשמדובר בנושא חיוני ונצרך עבור הארגון או העסק כמו פתרונות ענן מתקדמים לעסקים ושלל פתרונות בענן, מומלץ לפנות למומחים. צרו עמנו קשר כעת, ונשמח לעמוד לשירותכם, ולספק לכם ייעוץ בנוגע לפתרון המתאים ביותר עבור העסק שלכם.

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

סטארט - שירותי מחשוב לעסקים | אייקון

חברת סטארט שירותי מחשוב – מספקת מגוון פתרונות טכנולוגיים לעסקים וחברות. בנוסף, ניתן למצוא אצלנו חבילות משתלמות ובמחירים אטרקטיביים במיוחד!

השאירו פרטים
סטארט ברשת

תוכן עניינים

המאמרים החדשים באתר
HOME

Call now: +972 77-8040307 New reading Welcome to IT-START Your partners for business-technological success Nice to meet you, IT START. Our role is to ensure

סקר ניהול סיכונים

ניהול סיכונים הוא היבט מכריע בכל עסק. זה כרוך בזיהוי סיכונים פוטנציאליים ופיתוח אסטרטגיות לצמצום או לסילוקם. סקר ניהול סיכונים הוא כלי המשמש להערכת שיטות

נוהל אבטחת מידע בארגון

ככל שהטכנולוגיה ממשיכה להתקדם, ארגונים נעשים תלויים יותר ויותר במערכות מידע דיגיטליות כדי לאחסן ולעבד נתונים עסקיים. זה הופך את אבטחת המידע לחיונית עבור עסקים

סקר סיכוני IT

הטכנולוגיה שינתה את המשחק עבור עסקים רבים במונחים של יעילות, פרודוקטיביות וחדשנות. עם זאת, עם הטכנולוגיה המתקדמת מביא עימה את כל נושאי סיכוני אבטחת מידע

נוהל אבטחת מידע

בעידן הדיגיטלי של היום, נתונים הם אחד הנכסים היקרים ביותר לעסקים יכולים להחזיק. ממידע פיננסי ועד נתוני לקוחות, חברות מסתמכות במידה רבה על הנתונים שהן

Translate »
Call Now Button