סטארט - שירותי מחשוב לעסקים | לוגו

שירותי IT לעסקים קטנים

אנו חיים בעולם תחרותי ודינמי- הסביבה העסקית בה אנו פועלים דורשת מאיתנו יעילות, זריזות ודיוק שוטף יום אחרי יום. כל עיכוב מיותר בפעילות, יכול לגרום לנזקים כספיים ותפעוליים ואף להותיר את העסק מושבת.
איך אנחנו נכנסים לתמונה? התפקיד שלנו הוא להציע לכם שירותי IT לעסקים קטנים המותאמים כמו כפפה לעסק. בנינו את סל השירותים שלנו בהתאמה לעסקים בישראל, מתוך מטרה להעניק מעטפת שירותים מלאה ומספקת תחת קורת גג אחת.
אפשר לומר שאנחנו shop One stop לתמיכה אפקטיבית במערך המחשוב שלכם. נשמח לאפשר גם לעסק שלכם להתנהל על מי מנוחות ולעבוד חכם, יעיל ורגוע יותר.

או השאירו פרטים כעת!

מה תקבלו אצל IT-START?

התפקיד שלנו הוא לדאוג שהעסק שלכם יתנהל באופן תקין ללא הפרעות. חבילות השירות שלנו מכסות את כל מערך המחשוב בעסק או בארגון, כולל אבטחת מידע, גיבויים, תמיכה טכנית, ניהול שרתים, תקשורת ועוד.

תמיכה טכנית

חברת IT START מציעה תמיכה טכנית שוטפת בדגש על זמינות מיידית לפתרון התקלה, מהירות תגובה ומענה לתקלות.
לחברתנו מערך טכנאים מיומן עם ידע מקצועי ובעל הסמכות מקצועיות. צוות הטכנאים שלנו מגובה על ידי אנשי התמיכה מרחוק.
רוצים לנסות?

תמיכה מרחוק

אנו מציעים חבילות שירותי ניהול רשת, תמיכה בשרתים, פתרון תקלות, תחזוקת תחנות הקצה והכל כל כך פשוט, בהתחברות קלה ונוחה מרחוק.
תאמינו או לא, אבל רוב קריאות השירות נפתרות באמצעות התמיכה מרחוק.
רוצים לנסות?

שירותי אישי

אנו מעניקים מעטפת רחבה לעסקים, הכוללת שירות אנושי אישי מרגע התקלה ועד לפתירתה.
אנו מספקים שירות לאנשים, תשאלו את הלקוחות שלנו- כשאנחנו נכנסים לעסק אנחנו הופכים להיות חלק מהמשפחה.
רוצים לנסות?

ניהול תחנות והרשאות

הידעתם? מחקרים מוכיחים כי רוב זליגת המידע אל מחוץ לעסק מגיעה מעובדי החברה עצמה.
אנו מודעים לכך, ולכן דואגים למערכות ניהול הרשאות מתקדמות במיוחד לטובת השקט הנפשי שלכם.
רוצים לנסות?

מניעת תקלות מראש

איזהו חכם הרואה את הנולד.
ואנחנו אומרים- איזהו חכם, הרואה את התקלה (:
כל אנשי ה-IT שלנו הם מהנדסי מיקרוסופט מוסמכים בעלי הכשרה של MCSE שנבחרו לספק עבורכם מענה יעיל ומקצועי וטכנולוגיות מתקדמות לפתרון בעיות מראש.
רוצים לנסות?

חיסכון בעלויות

כספקי שירותי מחשוב ומכירת ציוד מחשוב לעסקים, נדאג לאתר עבורכם את המחירים המשתלמים ביותר עבור מוצרי המחשוב, ולבצע את המו"מ הנדרש מול הספקים השונים בכדי להוזיל את העלויות ולחסוך עבורכם סכומים משמעותיים בכל רכש שאתם מבצעים לחברה.
רוצים לנסות?

רגע, זה עוד לא נגמר

אנו מתמחים בהתאמת הפתרון ללקוח. נתפור עבורכם את השירות המתאים ביותר, כך שלא תצטרכו להוציא כספים מיותרים ותקבלו בדיוק את מה שאתם צריכים לטובת העסק שלכם.

שעון 24 שעות

שירות מחשוב לעסקים מסביב לשעון

מרכז תמיכה

תומך קבוע שמעניק לך שירות

שירות לקוחות

מענה אנושי

תמיכה טכנית

הגעה פיזית לבית העסק בתוך 3 שעות מפתיחת הקריאה.

שירות מהיר

במקרה של השבתת משרד - הגעה בתוך שעה בלבד!

אחסון, ענן

התמקצעות בפתרונות מחשוב לעסקים

שירותי מחשוב לעסקים, מסד נתונים

מערכת המתריעה על תקלות מבעוד מועד

מחשוב מאובטח

מערכת הבודקת עדכוני אבטחת מידע ומערכת

תמיכה בינלאומית

שירותי מחשוב לעסקים גם בחו"ל

התאמה אישית

קבלת עובד עם מינימום 3 שנות ניסיון + המלצות

קבצים

ניהול ומעקב על הרשאות גישה לקבצים ותיקיות

יעדים

נהלי עבודה מול הלקוח לתיאום ציפיות

עזרה אונליין

רשימת ציוד מחשוב ורישוי אצל הלקוח

אחסון, ענן

ניהול שרתים בענן ושרתים מקומיים

מחשוב

רכישת ציוד מחשוב וציוד תקשורת

הדפסה

ייעוץ והכוונה במדפסות לחיסכון כספי

מחיר מותאם

חיסכון בעלויות ענן ובעלויות תקשורת

אנטי וירוס

ניהול תוכנות אנטי וירוס בענן המתקדמות בעולם

נטוורק

בדיקה ניהול ומעקב יומי עבור גיבויים בענן וגיבוי מקומי

אבטחה

בדיקה ניהול ומעקב יומי על ניסיונות פרימה ואבטחה.

אבטחת מידע

הגנה ושמירה על הגיבוי באבטחה משולשת

תמיכה

מתן גישה מרחוק בצורת אבטחה

חומת אש

ניהול תוכנות אנטי וירוס בענן המתקדמות בעולם

גלובלי

אחסון הקמה וניהול אתרי אינטרנט

מה שהלקוחות שלנו מספרים

0 +

חסימת ניסיונות פריצה בחודש האחרון

0

לקוחות חדשים

0

טקסט 

0

לקוחות מרוצים

0

אנשי צוות זמינים לשירותכם

בין לקוחותינו

צרו קשר לקבלת פרטים נוספים!

שלחו מייל

support@start-now.co.il

כתובת המשרד

אבא אבן 15 הרצליה פיתוח, ישראל

שירותי IT לעסקים קטנים– כל הפתרונות

עסקים קטנים מטבעם מתאפיינים במספר יחסים מצומצם של תחנות מחשוב. על כן, ברוב המקרים יעדיפו בעלי העסקים הקטנים להיעזר במיקור חוץ מאשר להעסיק אדם Help Desk בתוך הארגון שיעסוק אך ורק בתחום זה, משום שמתוקף היותם עסקים קטנים, ההתעסקות עם נושא שירותי-IT לא מצדיקה, בחלק גדול מן המקרים, איוש משרה בפני עצמה. יתרה מזאת, עובדי החברה יעדיפו לעסוק בליבת העיסוק של החברה ולא בנושא המחשוב וזה יכול להיות בעייתי משום שכשצצות בעיות מחשוב הן לרוב דורשות טיפול מיידי או בטווח זמן סביר ולא תמיד זה מתאפשר אם האדם היחיד בעסק הקטן שמסוגל לתת מענה לכך עסוק בדברים אחרים ולא זמין במה כלולים שירותי it לעסקים קטנים הכול במאמר שלפניכם.

המאפיין שירותי IT לעסקים קטנים

שירותי IT לעסקים קטנים מתאפיינים בתמיכה מרחוק לצד הגעת טכנאי רשתות במידת הצורך. כאשר כל ציוד הקצה הנדרש למען מתן התמיכה מרחוק באחריותו של ספק השירות ולרוב נמצא אצלו, למעט שרת מקומי, אם קיים כזה, הנמצא אצל הלקוח, כלומר, העסק הקטן. המענה המקצועי הניתן ע"י איש IT במיקור חוץ הינו מיידי ו/או בטווח זמן מצומצם והינו מיועד אך ורק לצורכי המחשוב של בית העסק.

אלו הם עיקרי השירותים הניתנים במסגרת שירותי IT לעסקים קטנים
שירות תיקונים – בין אם ע"י הגעה ללקוח עצמו ובין אם הפעלת מעבדה לצורך קבלת הציוד לתיקון.

הלפ דסק – שירותי תמיכה טכנית בטלפון לכל שאלה ו/או בעיה שוטפת שהיא. המענה נעשה ע"י איש מקצוע מנוסה שיודע להדריך את הלקוח מרחוק בכל מצב שהוא.

גיבוי המידע בארגון – לרוב נעשה על גבי אחסון בענן באמצעות שרתי ענן, אם כי לא תמיד על חשבון גיבוי מקומי של הלקוח בשרתי החברה המקומיים, אם יש. הגיבוי נעשה ברמה של אחת לכמה ימים (במקרים מסוימים גם כל יום) ובתיאום עם הלקוח. הגיבוי חשוב לצורך אחזור מידע ברמה השוטפת, שמירה עליו ומחזורו במידה וחלילה אובד.

התקשרות עם גורמים חיצוניים לצורך שדרוגי תוכנה, השכרת ציוד ועוד

לעתים, חברות רבות מבצעות התקשרות המבוססת על בנק שעות ולא על בסיס ריטיינר חודשי. הסדר זה עשוי להיות נוח יותר וזול יותר, במיוחד כאשר מדובר בפרויקטים גדולים יותר המצריכים זמינות גבוהה יותר של אנשי מקצוע, כמו הטמעת תוכנות חומת אש ועוד, בניית תשתית, הקמת מטה חדש אותו יש לרשת מאלף ועד תו ועוד.

התקשרות עם חברה המספקת שירות IT לעסקים קטנים

ישנן חברות רבות המעניקות שירותי IT לעסקים קטנים. חלקן טובות יותר וחלקן פחות. על מנת לבחור את הטובה ביותר לארגון שלכם, מומלץ לבדוק את הנקודות הבאות:

ניסיון וותק – כמה זמן החברה עוסקת בנושא, מול כמה ארגונים באותו סדר גודל שלכם כבר עבדה בעבר או עובדת בהווה, עם אילו מערכות היא עובדת, כמה אנשים עובדים בה, כמה אנשי מקצוע מוקצים לכל לקוח, מה רמת המקצועיות שלהם וכו'.

זמינות – חוזה ההתקשרות חייב לכלול את נושא הזמינות לקריאות השחרות – האם קיים בהסכם סעיף זמינות שוטף או רק במקרי חירום, האם יש צורך בזמינות שוטפת עבור ארגון מעין זה, האם קריאות שירות אד הוק כרוכים בתשלום נוסף, האם ניתן לחתום על בנק שעות במקום על הסכם זמינות שוטפת לפי הצורך ועוד.

פרויקטים מיוחדים – האם החברה אמורה ו/או יכולה מבחינה מקצועית להרים פרויקטים מיוחדים כגון: הנחת תשתיות תקשורת להקים מערכת ניטור ובקרה, הטמעת תוכנות, החלפת תשתיות ובאילו היקפים של פרויקטים היא מסוגלת לעמוד כחברה הן מבחינת ידע וניסיון והן מבחינת כוח אדם.

המלצות – חובה לקבל המלצות אודות החברה ולא רק משמות הלקוחות המופיעים בממליצים, אלא אם קיימת היכרות אישית עם לקוח כזה או אחר שהיה לחברה, מומלץ לנסות להבין דרכו את אופי השירות, רמת השירות וכו'.

סקר שוק – כל התקשרות עם ספק חיצוני לעולם תתחיל בסקר שוק. דאגו לבצע את הסקר כשאתם יודעים בדיוק מה השירות שהארגון שלכם צריך, על כל סעיפיו ולהתחשב בכל תוך כדי תפיסה שהזול מדי עשוי להיות יקר מדי בהמשך.

רוצה START לעסק שלך ?

מעוניינים לדעת עוד על שירותי IT לעסקים קטנים של IT START? אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר כעת.

Translate »
Call Now Button