מתי כדאי להחליף חברת IT לעסק

לעסק - תמונה ראשית IT איך לבחור חברת

ניהול מערכות המידע והטכנולוגיה בארגון הוא הרבה מעבר לנושא טכני. הוא משפיע על הפעילות העסקית, ההתפתחות, על היכולת להגיב במהירות לשינויים ולשמור על יציבות בשוק תחרותי. עם השנים, המערכות הדיגיטליות תופסות חשיבות רבה יותר ושירותי ה-IT הופכים לשותפים עסקיים.

מתחזוקה שוטפת, פתרון תקלות בזמן אמת ועד לאבטחת מידע וייעול תהליכים, הפעולות השונות מבדילות בין התמודדות עם השינויים ועצירת הפעילות העסקית.

חברת IT המספקת שירותים במיקור חוץ הופכת לציר מרכזי וכמו בכל קשר ארוך טווח, אחת לתקופה יש לבחון האם הפעילות משרתת את הארגון כראוי. פעמים רבות, הארגונים נשארים עם אותם הספקים, לעתים מתוך הרגל ולעתים בשל התחושה שלעת עתה נראה שהכול עובד בסדר.

עם זאת, חשוב לדעת שכשתמיכה איטית, התקלות חוזרות על עצמן והמערכות לא מתחדשות, יש לעצור, לבחון את הצרכים ולשאול האם הגיע הזמן להחליף את חברת ה-IT של העסק.

השירותים שכל חברת IT צריכה לספק לעסק

חברת IT מקצועית מספקת שירותים שהם הרבה מעבר לתיקון המחשבים. היא מהווה חלק בלתי נפרד מהתשתית התפעולית ומבצעת תחזוקה שוטפת, ניטור המערכות מרחוק, מעדכנת את החומרה והתוכנה, יוצרת פרוטוקול ניהול הרשאות למשתמשים, מעדכנת את אמצעי האבטחה ודואגת לגיבוי שוטף. מעבר לכך, על החברה להציע מענה שוטף וזמינות גבוהה בשעת חירום.

פעילות תקינה יכולה להבדיל בין עבודה רציפה וטיפול אינסופי בתקלות. חברה טובה תלווה את העסק ותהיה חלק בלתי נפרד ממערך העבודה כשהיא תציע ייעוץ, הכוונה ותביא המלצות לפעולות באופן פרואקטיבי ולא רק כתגובה לצורך. כבעלי עסק או בעלי תפקיד מרכזי, עליכם לצפות לשירות רציף ומערכות שעובדות ללא תקלות. אם זה לא המצב, יש לבחון את החלופות האפשריות.

6 סימנים שמצביעים על כך שהגיע הזמן למצוא חברת IT חדשה לעסק

יכול להיות שיש לכם תחושה שמשהו במערכות הדיגיטליות לא עובד כמו שצריך, אבל אתם לא יודעים לשים את האצבע על הסיבה ולא בטוחים שחברה אחרת תיתן תוצאות שונות. אם אתם מתלבטים, אלו הסימנים שתרצו לבחון כדי לקבוע האם השותפות שלכם עם ספק ה-IT כבר לא משרתת אתכם.

תגובה איטית לתקלות

תקלה יכולה להיות נפילה של המערכת כולה, מחשב יחיד שלא מגיב וגישה חסומה. בכל מקרה כזה יש צורך בפתרון מידי ואם התמיכה לא עונה, מתעכבת או לא ממוקדת, התוצאה עלולה להיות שיבוש של הפעילות העסקית, עיכוב בפרויקט ופגיעה בשירות הלקוחות. אם זה המצב, יש לשקול מעבר לחברה אחרת.

שירות רק בזמן חירום

ככל האפשר, יש לפעול למניעת תקלות, במקום למהר לתקן אותן. שירותי תחזוקת IT נמדדים קודם כל בתחזוקת המערכות השוטפות, ביצוע עדכונים וגיבוי קבוע. אם ספק ה-IT מתערב רק כשישנה תקלה, זהו סימן לכך שאתם לא מקבלים את הליווי והייעוץ הנדרש.

לעסק IT מתי להחליף חברת

היעדר תכנון עתידי

חברת IT צריכה להיות השוטפה האסטרטגית שלכם. היא צריכה לבחון את העסק לעומק, להבין את האתגרים הטכנולוגיים ולהביא רעיונות לייעול. עליה להציע פתרונות שמותאמים לצרכים שלכם, לסוג הפעילות ולרגולציות הרלוונטיות. אתם צריכים לצפות להצעות לשיפור המתבססות על הבנה עמוקה של הפעילות העסקית.

תקלות חוזרות

התקלות צריכות להיות מטופלות בצורה יסודית. אי אפשר לצפות לכך שכל המערכות יפעלו תמיד, בכל נקודה, בלי שום בעיה, אך אפשר לצפות לכך שבעיה שמטופלת לא תחזור על עצמה. בעיות ברשת, אימייל, תוכנה ואחרות, יכולות להשבית את יום העבודה ולגרום לעיכובים משמעותיים. אם הן חוזרות על עצמן, יש לבחון מה באמת עושה חברת ה-IT.

התעלמות מאבטחת מידע

בימינו, כל עסק חייב לשים את נושא אבטחת המידע במרכז. מעבר לכך שיש לכם מידע עסקי, ניתן להעריך שהעסק שלכם צובר מידע פרטי על הלקוחות. כל פריצה יכולה להעמיד את המוניטין והביטחון העסקי שלכם בסכנה. חברת IT לעסק צריכה ליזום פתרונות ולוודא שהעסק לא רק מגיב לאיומים, אלא מונע אותם מראש.

תסכול מצד העובדים

יכול להיות שאתם חושבים שהכול תקין במערכות המחשוב, אך בפועל העובדים מספרים סיפור אחר. אם הצוותים מרגישים שהמערכות לא עובדות בצורה רציפה, אם הם מתקשים להיכנס לתוכנות השונות ומרגישים שהתמיכה איטית, זהו סימן שהגיע הזמן לבחון מעבר לחברת IT חדשה שתיתן תמיכה מקיפה של 360 מעלות.

האם המאמר עזר לך להבין את הנושא?
סטארט - שירותי מחשוב לעסקים | אייקון

חברת סטארט שירותי מחשוב – מספקת מגוון פתרונות טכנולוגיים לעסקים וחברות. בנוסף, ניתן למצוא אצלנו חבילות משתלמות ובמחירים אטרקטיביים במיוחד..!

השאירו פרטים
המאמרים החדשים באתר

תוכן עניינים

Translate »