תמיכה מרחוק

תמיכה מרחוק - פתרונות מתקדמים זמינים עבורך | IT-START

המושג "תמיכה מרחוק" נפוץ ביותר בקרב כלל משתמשי המחשב באשר הם. בין אם מדובר במשתמש פרטי על מחשב ביתי ובין אם מדובר במשתמש עסקי על מחשב השייך לארגון כלשהו. המונח למעשה מתייחס למתן שירותי מחשוב לעסקים וכן למשתמש פרטי שלא במיקומו הפיזי של הלקוח, אלא ממקום אחר. השירות ניתן הן ע"י שיחה טלפונית או בווידאו, הן ע"י שיתוף מסך והן ע"י השתלטות על מחשב מרוחק כמובן במצב שאינכם מחזיקים באיש Help Desk על מנת לטפל בבעיה במקרה שהיא מורכבת מדי ויש צורך לבצע פעולות הדורשות מקצועיות מסוימת.
למעשה, את רוב תקלות המחשוב (למעט תקלות חומרה) ניתן לפתור ע"י תמיכה מרחוק.

יתרונות השימוש בשירותי תמיכה מרחוק

כאשר ארגון נעזר בשירותי תמיכה מרחוק, עובדיו ובעליו נהנים ממספר יתרונות כגון:
חסכון בזמן – היתרון הקלאסי. השימוש במחשבים בארגונים ובחברות בדרך כלל מאוד אינטנסיבי לאורך היום ולכן, מטבע הדברים עולות וצצות בעיות מחשוב תוך כדי עבודה, כגון מחשב לא נדלק לפתע ועוד. בין אם אלה הודעות מוזרות על המסך, מחשב שנתקע, או מחשב לא עולה, או כל תקלה שהיא שדורשת התערבות של טכנאי ברמה די דחופה. טכנאי המעניק שירותי תמיכה מרחוק חוסך למעשה זמן רב שבמהלכו היה נדרש להגיע פיזית למקומו של המחשב התקול, לבזבז עוד זמן יקר על איתור הבעיה ותיקונה וכל זאת בזמן שעבודת המחשב מושבתת עד שתטופל התקלה וזמן כידוע שווה כסף, כך שכל חסכון בזמן הינו באופן ישיר גם חסכון בכסף.
זמינות מיידית – בהמשך לחסכון בזמן, ב מציאות של ימינו בו הסבלנות קצרה והרצון למענה מיידי הולך ועולה, זמינות מיידית של טכנאי מחשבים לעסקים או לאדם פרטי הופכת יותר ויותר הכרחית משום שארגון חייב להמשיך להעניק שירות ולתפעל כרגיל ללא עיכובים על מנת למזער נזקים והפסדים כספיים ככל הניתן.
סבלנות – אחד הדברים המעצבנים ביותר ללא ספק זה מחשב שנתקע תוך כדי עבודה ללא יכולת התאוששות. כאשר מתרחשת תקלה, הדבר הראשון שעולה לראש הוא ביטוי לתסכול ולכעס, הדבר השני הוא חוסר סבלנות מוחלט המונע לחלוטין כל יכולת התמודדות טכנית עם המצב גם אם קיימת היכולת. טכנאי שנותן שירותי תמיכה מרחוק יבצע כל תיקון או טיפול בבעיה בצורה מקצועית וסבלנית וידריך באופן יעיל כיצד לטפל בבעיה (מעבר להוראה הפשוטה של להוציא את המחשב מהשקע…). לפעמים רוגע וסבלנות הם בדיוק מה שצריך על מנת לגשת לבעיה באופן שכלתני, צעד צעד ולפתור אותה ללא כעס.
מקצועיות ושליטה במערכות המחשוב – לא כל איש שירות יכול להיות טכנאי לתמיכה מרחוק. על מנת לפתור תקלות מחשוב מהפשוטה ביותר למורכבת ביותר ע"י תמיכה מרחוק יש להיות בעל מקצוע וניסיון עם סוגי התקלות השונים על מנת להעניק את הפתרונות הטובים, המהירים והיעילים ביותר. יתרה מזאת, כאשר עובדים עם חברה מסודרת המעניקה שירותי תמיכה מרחוק באופן קבוע , אנשי המקצוע העובדים בה מכירים את מערכות המחשוב של הארגון, למדים את נקודות התורפה שלה ושל תחנות הקצה שלה ויודעים בדיוק כיצד לטפל נקודתית בכל תוכנה או אפליקציה הקיימת במערכת זו מבלי לפגוע בה או בשאר התוכנות הקשורות אליה.

כדור לצד אוזניה

סוגי השירותים הניתנים לתמיכה מרחוק

  • התקנת מערכות הפעלה ו/או תוכנה וביצוע עבודות שדרוג.
  • התקנה והגדרה של ציוד היקפי כמו מדפסות לדוגמא.
  • אפיון, התקנה והגדרה של תוכנות הגנה וחומות אש.
  • מתן מענה מקצועי לכלל תוכנות האופיס למיניהן.
  • תמיכה בשרתי ושירותי דואר אלקטרוני לסוגיו, בין אם בתוכנה מקומית ובין אם בפלטפורמה חיצונית כמו אאוטלוק, ג'ימייל וכו'.
  • התקנה והגדרה של רשת, חיבור מחשבים חדשים לרשת, ביצוע תיקונים ושדרוגי מערכת באופן שוטף.
  • שדרוג מהירות עבודת המחשב ותיקון בעיות במחשב מרעיש או שעובד לאט או נתקע.
  • ביצוע הדרכות שוטפות, הן על תוכנות האופיס, הן על תוכנות מסוימות שהארגון עובד איתן, הן על אבטחת המידע בארגון והן על שדרוגים שמבוצעים בתוכנות הללו מעת לעת

מאמרים ומדריכים נוספים שלולים לעניין אתכם

סטארט - שירותי מחשוב לעסקים | אייקון

חברת סטארט שירותי מחשוב – מספקת מגוון פתרונות טכנולוגיים לעסקים וחברות. בנוסף, ניתן למצוא אצלנו חבילות משתלמות ובמחירים אטרקטיביים במיוחד!

השאירו פרטים
סטארט ברשת

תוכן עניינים

המאמרים החדשים באתר
Translate »