סטארט - שירותי מחשוב לעסקים | לוגו

שירותי מחשוב לסוכנויות

חברה הנותנת שירותי מחשוב לסוכנויות

סוכנויות ביטוח אינן יכולות להרשות לעצמן השבתה של מערכות המחשוב ולו לשנייה, גם בשעות בהן המשרד אינו פעיל. השבתה שכזאת עלולה להיות מאוד קריטית, משום שבכל רגע נתון עשוי להתרחק מקרה ביטוח ובכל רגע נתון עלולה להתעדכן איזו פוליסה וכל השבתה של מערכת המחשוב יכולה להביא להשלכות מרחיקות לכת, כגון: איבוד מידע בזמן אמת, חוסר זמינות למתן מענה מיידי ללקוחות ובזבוז של זמן יקר בניסיון לשקם את הנזקים.
על מנת להיערך לכל תקלה שהיא ולכל תרחיש שהוא, מתן שירותי מחשוב לסוכנויות הינו בגדר חובה גם אם מדובר בסוכנות קטנה של איש אחד.

במה כרוכים שירותי מחשוב לסוכנויות

שירותי מחשוב לסוכנויות לרוב כוללים בין היתר את השירותים הבאים:
אבטחת מידע והגנה על פרטיות – היות וסוכנויות ביטוח מחזיקות מידע מאוד רגיש על לקוחותיהם – החל ממידע רפואי וכלה בפרטי אשראי ובנק, חובה עליהן לאבטח את פרטיותם של פרטים אלה עם חומת אש משום שבכל רגע נתון הם עשויים לזלוג החוצה למקורות לא רצויים ולהתגלגל הלאה ללא פיקוח ואין לדעת מה ייעשה בהם ובידי מי. אבטחה זו כוללת סינון דואר זבל ומידע הנכנס אל החברה ויוצא ממנה ע"י תוכנות חומת אש ומערכת ניטור ווירוסים עם תוכנת אנטי וירוס אשר תמנע ממכם וירוס כופר וכן וירוסים רגילים.

גיבוי מידע – כאשר מדובר בסוכנויות ביטוח, יש לצאת מתוך נקודת הנחה שכל המידע שמגיע אליה ויותר מכך יוצא ממנה, חשוב, רלוונטי וחייב להיות מגובה. כל מידע שנשלח ללקוחותיה של החברה קריטי ואסור שיאבד בדרך. גיבוי על גבי שרת וירטואלי מאובטח ו/או ע"י ניהול שרתים בענן עם שירותי אחסון ושיתוף בענן אשר ייתן מענה מצויין ויסייע בכל מקרה שיש צורך באחזור המידע ושחזור מידע במחשב וכן בהשתקמות מהירה של מערכות המחשוב.

שירותי מחשוב לסוכנויות

תמיכה טכנית הן ברמת החומרה והן ברמת התוכנה, לרבות כאשר מדובר בתוכנות ייעודיות לסוכנויות ביטוח. חברה המעניקה שירותי מחשוב לסוכנויות ביטוח חייבת להכיר את המערכות בסוכנות על מנת לתת מענה מקצועי, מהיר ויעיל ללא עיכובים מיותרים.

תקשורת ואינטרנט – מתן פתרונות תקשורת בין סוכנות הביטוח לחברות הביטוח השונות למען תקשורת שוטפת ורציפה ללא תקלות וכן מתן שירותי תמיכה מרחוק.

בעת בחירת חברת IT

דגשים חשובים בבחירת חברה המתאימה לשירות

על מנת לבחור חברה למתן שירותי מחשוב לסוכנויות מומלץ לבדוק מספר אלמנטים חשובים:

  • ניסיון – ובעיקר ניסיון והיכרות עם עולם התוכנות לסוכנויות ביטוח למען המענה המקצועי ביותר.
  • המלצות – רצוי מפי סוכנויות ביטוח דומות אך גם המלצות באופן כללי תורמות במידה רבה להחלטה.
  • מחיר – לא הזול ביותר כי אם ההוגן ביותר ביחס לשירות שהחברה מעניקה תמורתו.
  • זמינות – בין אם מדובר בחברה הנמצאת פיזית ליד סוכנות הביטוח ובין אם חברה המסוגלת להעניק שירות בזמינות מיידית או כמה שיותר מהירה על מנת שלא להשבית את עבודת הסוכנות ולו במעט. זמינות זאת כוללת בין השאר גם זמינות טלפונית במקרה של תקלה שניתן להשתלט עליה מרחוק. חשוב מאוד שיהיה מענה מהיר ומקצועי מן העבר השני ולא חלילה המתנה מורטת עצבים שעלולה לעלות לסוכנות במחיר יקר מאוד.
  • אמינות – עגנו את כל סעיפי השירות בכתב ותמחרו אותו בהתאם על מנת שלא יצוצו תוך כדי תנועה עלויות נוספות. אמינות נמדדת הן מבחינת המקצועיות בשטח והן ע"י עמידה בתנאי השירות על סעיפיו.

מאמרים נוספים שלולים לעניין אתכם

סטארט - שירותי מחשוב לעסקים | אייקון

חברת סטארט שירותי מחשוב – מספקת מגוון פתרונות טכנולוגיים לעסקים וחברות. בנוסף, ניתן למצוא אצלנו חבילות משתלמות ובמחירים אטרקטיביים במיוחד!

השאירו פרטים
סטארט ברשת

תוכן עניינים

המאמרים החדשים באתר
HOME

Call now: +972 77-8040307 New reading Welcome to IT-START Your partners for business-technological success Nice to meet you, IT START. Our role is to ensure

סקר ניהול סיכונים

ניהול סיכונים הוא היבט מכריע בכל עסק. זה כרוך בזיהוי סיכונים פוטנציאליים ופיתוח אסטרטגיות לצמצום או לסילוקם. סקר ניהול סיכונים הוא כלי המשמש להערכת שיטות

נוהל אבטחת מידע בארגון

ככל שהטכנולוגיה ממשיכה להתקדם, ארגונים נעשים תלויים יותר ויותר במערכות מידע דיגיטליות כדי לאחסן ולעבד נתונים עסקיים. זה הופך את אבטחת המידע לחיונית עבור עסקים

סקר סיכוני IT

הטכנולוגיה שינתה את המשחק עבור עסקים רבים במונחים של יעילות, פרודוקטיביות וחדשנות. עם זאת, עם הטכנולוגיה המתקדמת מביא עימה את כל נושאי סיכוני אבטחת מידע

נוהל אבטחת מידע

בעידן הדיגיטלי של היום, נתונים הם אחד הנכסים היקרים ביותר לעסקים יכולים להחזיק. ממידע פיננסי ועד נתוני לקוחות, חברות מסתמכות במידה רבה על הנתונים שהן

Translate »
Call Now Button