אנו חיים בעולם תחרותי ודינמי- הסביבה העסקית בה אנו פועלים דורשת מאיתנו יעילות, זריזות ודיוק שוטף יום אחרי יום. כל עיכוב מיותר בפעילות, יכול לגרום לנזקים כספיים ותפעוליים ואף להותיר את העסק מושבת.
איך אנחנו נכנסים לתמונה? התפקיד שלנו הוא להציע לכם שירותי IT לעסקים קטנים המותאמים כמו כפפה לעסק. בנינו את סל השירותים שלנו בהתאמה לעסקים בישראל, מתוך מטרה להעניק מעטפת שירותים מלאה ומספקת תחת קורת גג אחת.
אפשר לומר שאנחנו shop One stop לתמיכה אפקטיבית במערך המחשוב שלכם. נשמח לאפשר גם לעסק שלכם להתנהל על מי מנוחות ולעבוד חכם, יעיל ורגוע יותר.
התפקיד שלנו הוא לדאוג שהעסק שלכם יתנהל באופן תקין ללא הפרעות. חבילות השירות שלנו מכסות את כל מערך המחשוב בעסק או בארגון, כולל אבטחת מידע, גיבויים, תמיכה טכנית, ניהול שרתים, תקשורת ועוד.
אנו מתמחים בהתאמת הפתרון ללקוח. נתפור עבורכם את השירות המתאים ביותר, כך שלא תצטרכו להוציא כספים מיותרים ותקבלו בדיוק את מה שאתם צריכים לטובת העסק שלכם.
שירות מחשוב לעסקים מסביב לשעון
תומך קבוע שמעניק לך שירות
מענה אנושי
הגעה פיזית לבית העסק בתוך 3 שעות מפתיחת הקריאה.
במקרה של השבתת משרד - הגעה בתוך שעה בלבד!
התמקצעות בפתרונות מחשוב לעסקים
מערכת המתריעה על תקלות מבעוד מועד
מערכת הבודקת עדכוני אבטחת מידע ומערכת
שירותי מחשוב לעסקים גם בחו"ל
קבלת עובד עם מינימום 3 שנות ניסיון + המלצות
ניהול ומעקב על הרשאות גישה לקבצים ותיקיות
נהלי עבודה מול הלקוח לתיאום ציפיות
רשימת ציוד מחשוב ורישוי אצל הלקוח
ניהול שרתים בענן ושרתים מקומיים
רכישת ציוד מחשוב וציוד תקשורת
ייעוץ והכוונה במדפסות לחיסכון כספי
חיסכון בעלויות ענן ובעלויות תקשורת
ניהול תוכנות אנטי וירוס בענן המתקדמות בעולם
בדיקה ניהול ומעקב יומי עבור גיבויים בענן וגיבוי מקומי
בדיקה ניהול ומעקב יומי על ניסיונות פרימה ואבטחה.
הגנה ושמירה על הגיבוי באבטחה משולשת
מתן גישה מרחוק בצורת אבטחה
ניהול תוכנות אנטי וירוס בענן המתקדמות בעולם
אחסון הקמה וניהול אתרי אינטרנט
חסימת ניסיונות פריצה בחודש האחרון
לקוחות חדשים
טקסט
לקוחות מרוצים
אנשי צוות זמינים לשירותכם
עסקים קטנים מטבעם מתאפיינים במספר יחסים מצומצם של תחנות מחשוב. על כן, ברוב המקרים יעדיפו בעלי העסקים הקטנים להיעזר במיקור חוץ מאשר להעסיק אדם Help Desk בתוך הארגון שיעסוק אך ורק בתחום זה, משום שמתוקף היותם עסקים קטנים, ההתעסקות עם נושא שירותי-IT לא מצדיקה, בחלק גדול מן המקרים, איוש משרה בפני עצמה. יתרה מזאת, עובדי החברה יעדיפו לעסוק בליבת העיסוק של החברה ולא בנושא המחשוב וזה יכול להיות בעייתי משום שכשצצות בעיות מחשוב הן לרוב דורשות טיפול מיידי או בטווח זמן סביר ולא תמיד זה מתאפשר אם האדם היחיד בעסק הקטן שמסוגל לתת מענה לכך עסוק בדברים אחרים ולא זמין במה כלולים שירותי it לעסקים קטנים הכול במאמר שלפניכם.
שירותי IT לעסקים קטנים מתאפיינים בתמיכה מרחוק לצד הגעת טכנאי רשתות במידת הצורך. כאשר כל ציוד הקצה הנדרש למען מתן התמיכה מרחוק באחריותו של ספק השירות ולרוב נמצא אצלו, למעט שרת מקומי, אם קיים כזה, הנמצא אצל הלקוח, כלומר, העסק הקטן. המענה המקצועי הניתן ע"י איש IT במיקור חוץ הינו מיידי ו/או בטווח זמן מצומצם והינו מיועד אך ורק לצורכי המחשוב של בית העסק.
אלו הם עיקרי השירותים הניתנים במסגרת שירותי IT לעסקים קטנים
שירות תיקונים – בין אם ע"י הגעה ללקוח עצמו ובין אם הפעלת מעבדה לצורך קבלת הציוד לתיקון.
הלפ דסק – שירותי תמיכה טכנית בטלפון לכל שאלה ו/או בעיה שוטפת שהיא. המענה נעשה ע"י איש מקצוע מנוסה שיודע להדריך את הלקוח מרחוק בכל מצב שהוא.
גיבוי המידע בארגון – לרוב נעשה על גבי אחסון בענן באמצעות שרתי ענן, אם כי לא תמיד על חשבון גיבוי מקומי של הלקוח בשרתי החברה המקומיים, אם יש. הגיבוי נעשה ברמה של אחת לכמה ימים (במקרים מסוימים גם כל יום) ובתיאום עם הלקוח. הגיבוי חשוב לצורך אחזור מידע ברמה השוטפת, שמירה עליו ומחזורו במידה וחלילה אובד.
לעתים, חברות רבות מבצעות התקשרות המבוססת על בנק שעות ולא על בסיס ריטיינר חודשי. הסדר זה עשוי להיות נוח יותר וזול יותר, במיוחד כאשר מדובר בפרויקטים גדולים יותר המצריכים זמינות גבוהה יותר של אנשי מקצוע, כמו הטמעת תוכנות חומת אש ועוד, בניית תשתית, הקמת מטה חדש אותו יש לרשת מאלף ועד תו ועוד.
ישנן חברות רבות המעניקות שירותי IT לעסקים קטנים. חלקן טובות יותר וחלקן פחות. על מנת לבחור את הטובה ביותר לארגון שלכם, מומלץ לבדוק את הנקודות הבאות:
ניסיון וותק – כמה זמן החברה עוסקת בנושא, מול כמה ארגונים באותו סדר גודל שלכם כבר עבדה בעבר או עובדת בהווה, עם אילו מערכות היא עובדת, כמה אנשים עובדים בה, כמה אנשי מקצוע מוקצים לכל לקוח, מה רמת המקצועיות שלהם וכו'.
זמינות – חוזה ההתקשרות חייב לכלול את נושא הזמינות לקריאות השחרות – האם קיים בהסכם סעיף זמינות שוטף או רק במקרי חירום, האם יש צורך בזמינות שוטפת עבור ארגון מעין זה, האם קריאות שירות אד הוק כרוכים בתשלום נוסף, האם ניתן לחתום על בנק שעות במקום על הסכם זמינות שוטפת לפי הצורך ועוד.
פרויקטים מיוחדים – האם החברה אמורה ו/או יכולה מבחינה מקצועית להרים פרויקטים מיוחדים כגון: הנחת תשתיות תקשורת להקים מערכת ניטור ובקרה, הטמעת תוכנות, החלפת תשתיות ובאילו היקפים של פרויקטים היא מסוגלת לעמוד כחברה הן מבחינת ידע וניסיון והן מבחינת כוח אדם.
המלצות – חובה לקבל המלצות אודות החברה ולא רק משמות הלקוחות המופיעים בממליצים, אלא אם קיימת היכרות אישית עם לקוח כזה או אחר שהיה לחברה, מומלץ לנסות להבין דרכו את אופי השירות, רמת השירות וכו'.
סקר שוק – כל התקשרות עם ספק חיצוני לעולם תתחיל בסקר שוק. דאגו לבצע את הסקר כשאתם יודעים בדיוק מה השירות שהארגון שלכם צריך, על כל סעיפיו ולהתחשב בכל תוך כדי תפיסה שהזול מדי עשוי להיות יקר מדי בהמשך.
מעוניינים לדעת עוד על שירותי IT לעסקים קטנים של IT START? אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר כעת.